tisdag 11 januari 2011

yo.

yo motherfuckers. idag började egentligen skolan men jag råkade försova mig till 17:30 jaapp. Och har en grym träningsvärk från att ha varit på min första Body Combat med Julia på Sats igår. Har inte gymmat där sen i våras så atteh japp! Men det var asroligt, vi ska gymma snart igen! Och på torsdag och fredag börjar ridningen igen. Har börjat i en vanlig grupp på fredagar med dressyr, dressyr, markarbete och hoppning. Jag har inte hoppat på typ 3 år nu, sen jag gick privat ute på Hisingen och åkte rakt in i ett stöd och skar upp låret jappjapp, goa tider. Jag var fan bra på hoppning, hoppade alltid felfritt oavsett häst. Fast måste medge att det har varit väldigt roligt att ha gått bara dressyr i 3 år, love it.
Oj nu ska jag sluta babbla ;* Ska titta på 127 hours ! Verkar asbra. Okpuss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar