söndag 23 januari 2011

Fredagen slutade med att jag, Anna och Peter åkte till en efterfest som var helt okej. Kom hem 7, sov 4 timmar och red halv 12 (hoppade in i mammas ridgrupp på lördagar så rider där varannan gång nu).
Hade Otto, en skitsöt häst. Han är lite liten, men han är defintivt över sträcket för D ponny och verkligen jättefin och trevlig att jobba med. Malin, som är en ny ridlärare, skulle hjälpa mig att hitta hållningen med händerna så jag fick hålla i ett spö samtidigt som jag red vilket verkligen var asbra och Otto gick hur fint som helst efter det, hehe.

Och igår åkte jag och Anna till Oliver och Jimmy som hade förfest, och sen till en dubstep klubb på Röda Sten som var asgrym. Jag blev jättefull och dansade järnet. Jag, Jimmy, Oliver och Anna hittade dansstilarna Techno, Aerobic, mellanstadiedisco, indie och Lykke Li :* Det var fint.

Och idag åkte jag till morfar för att bygga en grej till min Design lektion i skolan. Vi ska ha en tävling, och den som vinner får ställa ut och sälja på en jättemysig affär i Haga på alla hjärtans dag. Det ska ju vara kärlekstema så jag gör ett bokstöd som ska ha ett hjärta som symbol typ.


Kan visa en bild när den är klar hehe. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar