onsdag 19 januari 2011

Om inte om vore

Idag känns det lite bättre men jag var inte i skolan idag heller. Hade ett stort svenskaprov som jag hade börjat plugga på i söndags men fick mejla läraren och säga att jag helt enkelt var för psykiskt nedbruten just nu för att kunna sätta mig och plugga, knappt orka mig upp ur sängen.
Jag vill bara att dessa månader ska gå så jävla snabbt så att jag och Anna kan åka till London och dela en etta i något härligt nedtrashat område (Brick Lane jatack) med Daniel och bara ha det bäst. Åh jag vill bara härifrån, jävla göteborg. Jävla sverige. Hade varit skönt att åka nånstans på februarilovet men enda nackdelen är ju att jag är helt pank. Ska dock på intervju snart på Ica så om jag får det så blir det cashflow, Gilla japp.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar