fredag 21 januari 2011

Push it baby

Vaknade idag och bara grät för allt kändes så miserabelt. Allt kändes så jäkla meningslöst. Men så åkte jag till skolan för första gången sen i måndags och satte mig med Hanna och bara pratade ut. Det var verkligen skönt, bara sitta och prata om det.. och efteråt kändes allt helt okej. Helt okej. Att jag ens nått den punkten på några dagar är ju faktiskt rätt så amazing. Men det kommer antagligen gå lite upp och ner, som igår och idag. Men det kan jag leva med, så länge jag mår helt okej när jag inte tänker på det.
Så ikväll ska vi på Me and my army och sen ut och ta en öl japp :) Är riktigt ölsugen och vill bara träffa folk efter att ha suttit hemma i sängen hela veckan och vätt ner mina kuddar. Ska åka och sola solarie med mamma nu, asgött.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar