söndag 13 februari 2011

oj vad jag är dålig på att uppdatera. hade avstängd mobil hela dagen, var faktiskt hur skönt som helst. Bara legat i sängen med pizza och skins för att bota min baksmälla. I fredags förfestade jag först hos Ziggy och Henrik med en massa vänner, och sen drog jag, Anna och Fanny till jazzhuset där jag drack lite för många drinkar och sedan på en konstig efterfest.. minns inte så mycket, men var hemma vid halv 7 på morgonen iallafall. sov 5 timmar och gick sen upp för att rida. Träffade Anna på markland och tog oss till Viktors lägenhet i majorna där han sålde lite kläder och jag inhandlade en stor klorinfläckad hoodie för 60 spänn. Bild kommer någon annan dag. Sen förfestade vi hos Hanna med Gabi och Johanna. Vi drog till en dubstep klubb på Röda Sten som var skitbra när jag var där senast men som sög igår dessvärre. Så jag och Anna drog till yaki da istället, och sen efterfest hos Johan. Så, nu är helgen avklarad. Lov denna veckan så ska bara vara hemma och plugga och starta igång med projektet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar