tisdag 8 februari 2011

Ligger hemma i sängen och försöker tillfriskna med te och film. Och i min nuvarande stillsamma tillvaro stal jag ett sånt här litet, ja vad kallar man det? Test? Utfrågning? Äsch, hur som helst tog jag det från Anna (mah best friend one and only), från hennes finfina blogg www.omkarlek.blogg.se

Är du i ett förhållande? Nej
Har du kysst någon idag? Nej, jag ligger ju hemma med fett hår och luktar sopor. Så chansen är inte så stor. Eller min katt har jag ju pussat på såklart, om det nu räknas.
När går gränsen vid otrohet? puss på munnen ! :(
Är du romantisk? ja det antar jag väl, bara lite svårt att hitta nån som är likadan och har samma målsättning.
Hur skulle du beskriva den perfekta pojkvännen? som älskar mig för den jag är, och som jag kan vara helt naturlig med. som jag slipper ändra mig för.
Hur skulle du beskriva dig själv som flickvän? hm.. jag är nog en rätt jobbig människa. krävande, överkänslig, mesig när jag blir i underläge.. lätt att manipulera om jag visar mina svaga sidor. inte ok.
Vad är viktigt i ett förhållande? att vara sig själva med varandra fullt ut, och att kunna säga sin åsikt och kunna tycka som man vill utan att den andre partnern känner sig hotad eller blir arg.
Har du gråtit framför någon du tyckt om någon gång? yeees....
Har du lekt med någons känslor? typ en gång tror jag hahaha... jag är mest förhållandetypen så jag gillar inte att utnyttja andra :S
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? jag trivs som singel, men det är klart att man alltid vill ha det där gulliga förhållandet och den lyckliga kärleken med den perfekta pojken. men tills dess att jag hittat det är jag gärna singel (så slipper man lägga energi på någon annan).
Är du en bra pojk/flickvän? ingen aning.. man gör väl sitt bästa, right?
Vem sov du senast bredvid (av det motsatta könet)? my kittykat sammy sailorboy ;*
Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans? mamma var 23 och pappa 29 :D
Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn? nej. har sett många par göra det och sen göra slut och har ångrat sina tatueringar med varandras namn. så korkat. så nej.
När du vill ha någon, vad gör du? det beror väl faktiskt på vilken situation man är i? när jag är ute och dansar har jag jättesvårt med flirtandet, men om det gäller någon jag faktiskt tycker om och som jag vill satsa på så visar jag det rätt bra.
Bästa raggningsrepliken? guuud så töntigt hahahaha. fast jag fångade mitt ex med att leda in honom på ett samtalsämne om att jag tycker att killarna ska ta intiativet också, och då vågade han bekänna sina känslor för mig. väldigt sött faktiskt.
Hur skulle den perfekta dejten se ut? tjaaa jag har aldrig varit på en dejt med en totalt främmande kille, men jag antar att om det var första gången så hade det varit mysigt att bara sätta sig nånstans på ett litet mysigt café med två kaffekoppar och ciggaretter och bara sitta och prata om allt mellan himmel och jord i timmar och bara lära känna varandra. på det sättet läser man ju också av den andre så man vet om man skulle kunna satsa eller inte.
Vem är den viktigaste personen av motsatt kön i ditt liv? pappa antar jag :)
Om mannen i ditt liv skulle du vara otrogen, vad skulle du göra då? jag skulle bli rasande. jag skulle åka till honom, och ge honom en jävla käftsmäll. sen åka hem och gråta ögonen ur mig.
Vill du gifta dig? Varför/Varför inte? kan inte direkt se mig i den perfekta familjeidyllen, men tja, vem vet? jag dör nog inte om jag dör som singel. jag ska ju trots allt bo i en liten stuga out of nowhere med en massa katter.
Vill du ha barn? jaa jag vet iallafall att jag ska adoptera en liten kines om jag inte lyckas avla nåt själv.
Blir du lätt kär? Nonono señor.
Vad faller du för? Långa brunhåriga killar. Gärna med beatlesfrisyrer.
Vad är det mest avtändande du vet? mesiga killar. och finnar. seriöst, det är nog ytligt men vemfan är inte ytlig i dagens samhälle? och jag tror faktiskt att alla håller med på den punkten, att någon med finnar och stora pormasker i fejjan inte direkt är det mest attraktiva som världen skådat?
Hur viktigt är det att man har något gemensamt? det är klart att det alltid är ett stort + om man har några intressen som är lika, för då finns det alltid nåt som håller ihop varandra på ett visst plan.
Har du fått ditt hjärta krossat? yes sir.
Hur raggar du? är skitdålig på att ragga, världens mesigaste. och är dessutom så sjukt äckligt kräsen, så om killen bara är söt, men inte så snygg eller attraktiv som jag vill att han ska vara så gör jag ingenting. jag är lite dum i huvudet.
Har du en ”utseendetyp” hos killar? tjaa typ bruna ögon, brunt hår, gärna tatueringar.. långa och smala muskler. det är seriöst det sexigaste som finns, in my opinion.
Vem var din första kärlek? Har en del i bagaget, men den största kärleken var trots allt Sebastian.
Vad tycker du om att ligga på första dejten? Förstör totalt, trust me.
Vad tycker du om one night stands? helt okej så länge man inte får känslor eller får för sig att det kommer bli något utav det, för det blir det aldrig.
Är kärlek allt i livet? Nej, men en stor del av det. och trots allt så är det ju det mest magiska vi har, så vi lägger en del av vårt liv i det ändå, även om vi inte vill.

 nu ska jag dricka te och kolla på skins. pöss

1 kommentar:

  1. "Vad tycker du om one night stands? helt okej så länge man inte får känslor eller får för sig att det kommer bli något utav det, för det blir det aldrig."
    Så sant.

    SvaraRadera