söndag 27 februari 2011

Hejjagsugerpåattuppdateramenjaaaapppp

Hallå! Förlåt för mitt dåliga uppdaterande men jag har faktiskt haft fullt upp ! Har haft mycket plugg, och andra små viktiga ting som tagit upp min tid.. som sims 3. Löve it. Kan ju berätta vad min helg har gett mig.. I fredags skulle jag ha en "nykterkväll" genom att träffa Fanny och ta en öl på Sejdeln. Alltså en öl. Och sen åka hem. Men nej, vi blir jättefulla, går till Pustervik och är där till stängning. Drar till Joakim på efterfest med några, och vid halv 6 går jag för att ta bussen hem. Men så kommer aldrig den jävla spårvagnen såklart, så jag står i kyla och slaskregn i 1½ timme tills pappa kommer och hämtar mig. Sov ungefär 3 timmar, gick upp vid 11 och åkte till stallet med mamma för att hoppa Molly. Jag glömde av ridvägarna, och visste knappt vad det var jag satt på. Tror folk frågade mig säkert 6 gånger om jag var på väg att somna... eh japp! Sen kom jag hem, vilade lite och åkte till Göteborgs Horseshow där jag tittade på Hoppningen, Dressyren och gick runt på mässan. Drog sen direkt till Hanna, förfestade lite, och sen till kollektivfesten där Sebastian var. Awkward, I know. Men jag totalignorerade honom, och det slutade med att han hälsade på mig, vilket var trevligt. Nu känns det rätt chill mellan oss, vilket är så otroligt skönt!

Och idag kom några och köpte ormen och terrariet för 1500 så jag och mamma åkte till Ikea och köpte en klädställning. Här är bilderna på hur det blev! :) Jättenöjd.


Och Sammy var nöjd fastän han inte har någon att sitta och stirra på varje natt längre.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar