onsdag 2 februari 2011

Har blivit sjuk med halsbränna och täppt näsa. Känner en aning av feber med. Var planerat att jag skulle träna på Sats med Julia idag men fick ge återbud :( Så nu blir kvällen med film, te och isglass. Ska dock ha ett jävla samhällsprov på fredag som jag egentligen måste plugga till men jag skjuter fram det till imorgon, för nu ska jag bara tycka synd om mig själv.
Ska på fest på lördag till Jimmie, med 20 talstema. Har ingen aning vad jag ska ha på mig. Funderar på att ha min nya byxdress jag köpte i måndags från H&M
Tror jag kör på byxdressen (även om den inte är så mycket 20 tal) och hårband med en fjäder. Eller? Hm.
Och Sebastian kommer vara där (vi har inte pratat på snart 3 veckor)...... så det kommer bli ... hm. spännande? Hemskt? Knäppt? Jag har ingen aning, men hellre testa än att sitta hemma och mögla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar