söndag 13 mars 2011

Bullshit, right?

Jag hatar rykten. Och skitsnack. För ärligt talat, är man så jävla mesig så man inte ens kan säga det man tycker eller tror till personen direkt i fråga så är man fan nere på botten. Det går ett rykte om att jag är en "tjacktorsk". Wtf? Blev ganska chockad. Chockad över att folk i min umgängeskrets sprider ett rykte bakom ryggen på mig. Jävla äckelmesar. Ta det direkt med mig istället för att sprida runt massa falsk skit, ok? :) Är så trött på Göteborg. Och det inkluderar:
1. Skitsnacket.
2. Ryktena.
3. Människorna som skapar dessa jävla skitsnack och rykten.
4. All incest i alla gäng. Seriöst, det är som att se bröder och systrar ligga med varandra. "Syskonkärlek", lol -.-
5. Det jävla vädret.
6. plus resten av Sveriges befolkning.

Bitter today I am, men det är fan okej för jag skyller det på landet. Jag flyttar ju ändå inom 6 månader -tack och lov- och gud vad lycklig jag kommer vara då.

Bild från i lördags på Yaki Da med Fanny, Anna, Sebastian och Sara. Det var rölit.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar