torsdag 10 mars 2011

HEJ JAG ÄR DÅLIG PÅ ATT UPPDATERA OK JAG VET. Har helt enkelt bara haft fullt upp! Är så grymt stressad ang projektet vi har nu i 3an, det ska vara klart om 2 veckor och jag har bara hunnit till hälften såatteh... Förresten struntar jag och Anna i vår backpackingresa. Vi hade planerat att ta oss via Berlin, Amsterdam, Paris, Venedig och Rom på 3 veckor med interrailkort. Sova på någons soffa for free och bara luffa runt i värmen. Åh ville verkligen göra det men insåg att jag hellre sparar undan dom pengarna till flytten till London istället, lite mer värt. Får inte hända nåt med London, SKA flytta dit, vad pappa än vill. Han är verkligen emot det, eller han vet att han inte kan tvinga mig kvar här (tack och lov) men han försöker hela tiden med små kommentarer som "Det är så svårt att hitta jobb där ju" (som att det inte är svårare här då lol), "Ni kommer inte få tag i boende", "Det är väldigt dyrt att leva där" etc etc. I know what Im doing, please mr.

Men nu har jag iallafall gjort klart två tavlor idag, kan ge en liten förhandsvisning :$

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar