söndag 27 mars 2011

Hallå i det blå!

Hela den här helgen har varit fullt ös såattsäga. Var ute i fredags med Anna och Sebastian på Sejdeln, slutade med att jag satt på hållplatsen själv full och stukad och bemött av en sliskig kille (gubbe snarare kanske, eller han var nog runt 25- 30) som smekte min kind och sa att han ville ha mitt mobilnummer. Blev så jävla arg, var så nära på att ställa mig upp och bara skrika för full hals. Men efter några "Go away. I dont wanna be your friend and I dont want your fucking number. Go." så gick han tillslut. Hatar sådana stunder, speciellt när man är själv.

På lördagsmorgon red jag Kitty, och sedan städade jag fram till 18 snåret, då jag fixade mig och åkte till förfest hos Jimmy och Oliver för att senare dra vidare till en kollektivfest i Hisingiland. Blev så full att jag snubblade när jag skulle ut från en dusch där jag dansat med Jimmy och föll pladask på golvet. Så har just nu 3 härliga blodutgjutningar på smalbenen och låret. Samt ett avdomnat finger och skrubbsår. Gottigott asså! Och idag har varit världens bakisdag, har bara suttit framför MTV med pizza (africana nom) och ahlgrens bilar... samt en massa vatten.

Så ska bli skönt att återgå till rutinerna! måste sluta gå ut så mycket..

Har som uppgift i designen nu att göra en väska med två funktioner, så sydde den här i fredags! :)



Blev riktigt nöjd faktiskt :) Så ska jag sy en hoodie och ett par sjömansskjorts också till designen som det egna projektet. Hehe.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar